niedziela, 23 sierpnia 2015

174. Kartka - nie-kartka

Spełnia zadanie kartki z życzeniami - choć wprost kartką w tradycyjnym rozumieniu nie jest.



Powstała jako dodatek z życzeniami do prezentu ślubnego opisanego w poprzednim poście.
Karteczka została zrobiona w taki sposób, że można czytać ją jak książkę - obracając strony, lub zawiesić na ścianie.


Do wykonania potrzebowałam 10 owalnych szyldów: o takich - klik!
Ułożyłam 5 szyldów obok siebie z małymi odstępami i na wszystkie razem nakleiłam dwie szerokie wstążki i znów na wierzch kolejne 5 tekturek.



Całość ozdobiłam oczywiście z dwóch stron. Po związaniu wszystkich czterech wstążek na górze powstaje książeczka. Gdy zwiążemy dwie na górze i dwie na dole - powstaje zawieszka na ścianę.




Wykonałam ją w jednym w zasadzie kolorze - zgłaszam ją więc na wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów:




4 komentarze:

Madtatter80 pisze...

What a lovely gift this makes and to enjoy for many years!

Celestial pisze...

Świetny pomysł i wspaniałe wykonanie :)

Aleksandra (AP-ARTE) pisze...

Pomysł doskonały:) Kapitalnie ją stworzyłaś :) Pozdrawiam Serdecznie :)

Ann pisze...

Super! :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)