wtorek, 21 grudnia 2021

254. Szydełkowa gwiazdka

 Do tej pory nie posiadałam w swoich zbiorach szydełkowej gwiazdki na choinkę. Bombki w ubrankach z kordonka - a i owszem, ale śnieżynki - żadnej. Może dlatego, że często nie podobały mi się zbytnio. Od dawna preferuję zwarte, gęsto robione małym szydełkiem formy - co dobrze wygląda w serwetce, torebce, dywaniku, koszyku - ale już niekoniecznie w bluzce, chuście czy właśnie gwiazdce.

A tym razem znalazłam. Gwiazdka Victorii Gul - gęsta, z elementem wypukłym, piękna!


 

Po wypraniu została napięta, bez usztywnienia. Pięknie trzyma kształt i bez krochmalu. 

 

Zawisła na podświetlonym drzewku wśród innych, często naturalnych ozdób.




3 komentarze:

barbaratoja pisze...

Piękna gwiazdka, takie właśnie otrzymałam od Dusi :-)(

Celestial pisze...

Przepiękna ta gwiazdka! Bardzo mi się podoba :)

w związku z nitką pisze...

Wspaniała :-)
Radosnego świętowania :-)