sobota, 24 marca 2012

Karteczka imieninowa

Poszedł w ruch mój straśnie fajny dziurkacz. Możliwość wykonania kółka, owalu, kwadratu, prostokąta i serducha jest bardzo przydatna w sytuacji, gdy posiadanie wykrojnika i maszynki jest niemożliwe. Na moje potrzeby w sam raz.



Ale jeszcze coś. Od niedawna mam też szablony do ręcznego wytłaczania. Oczywiście jest to typowo hobbystyczne narzędzie, bo trudno sobie wyobrazić tłoczenie większej ilości kartek tą metodą. Ale na domowe potrzeby w sam raz. No i jaka satysfakcja! Ten zachwyt niewtajemniczonych - mmmmm....... bezcenny.......




Szablon ten ma 4 różne naroża i co ciekawe - ma dziurki, które można wykorzystać do haftu matematycznego. Co nie omieszkałam uczynić oczywiście. Pokażę go innym razem.

3 komentarze:

ithija pisze...

Świetna karteczka!

Anonimowy pisze...

Dziękuję za odwiedziny - dzięki Twojej wizycie u mnie miałam przyjemność trafić do Ciebie - cudną biżuterię tworzysz, szczególnie kamienie "zadrucikowane" no i frywolitki
Podziwiam

Baba ze Wsi pisze...

Śliczności
ten dziurkacz bardzo ... hm ciekawy
a do haftu matematycznego wykorzystuję plastikową kanwę - mam prostokątną i okrągłą - są niemal doskonałe - polecam