sobota, 30 czerwca 2012

Naturalne agaty Botswana

Agaty są piękne, szczególnie te naturalne, niebarwione, takie jak np. agaty Botswana.
Mają niesamowity urok w sobie, te cudne pasma naprzemian jasne i ciemne to są moje klimaty, choć jak zerknąć na ilość kryształów S. w moich pracach, to trudno to odgadnąć.
Praca z kamieniami daje ogromną satysfakcję. Każdy kamyczek jest inny, każdy ma odmienny kolor, pasują do siebie nawzajem i każdy jest indywidualistą. W jakiś sposób odzwierciedla to nasze cechy - każdy ma je inne, właściwe tylko sobie, a razem tworzą charakter nie do podrobienia. Wprawdzie agaty to tylko półszlachetne kamienie, ale były oprawiane w srebro dla szlachetnej, niezwykłej i wyjątkowej osoby ważnej nie tylko dla mnie, ale i dla wielu innych osób.
Dziękuję za obdarzenie mnie zaufaniem. Praca ta przyniosła mi ogromną radość i satysfakcję.
















I jeszcze tak zapakowałam:



Ozdoby na pudełko powstały po kursie w Wycinance, o czym pisałam w poprzednim poście. Szkolenie dało efekty - jakość ozdób zdecydowanie lepsza, niż przed szkoleniem.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Przepiękne.Niesamowite kolory tych kamieni.Bardzo mi się podobaja.

nuta pisze...

Piękna biżuteria i opakowanie super! Pozdrawiam!