poniedziałek, 20 sierpnia 2012

85. Przepiśnik

Od dziś postanowiłam numerować posty. Jakoś wydało mi się, że będzie łatwiej je okiełznać.

Jakiś czas temu nabyłam w Wycinance bazę do przepiśnika. Poddana została obróbce i wyszło tak:


Ponieważ ostatnio pasjonuje mnie embossing - nie mogłam go nie użyć oczywiście.
Napis pokryłam miedzianym tuszem i posypałam holograficznym pudrem.




Na wewnętrznych stronach okładek przyszyłam kieszonki - z przeznaczeniem na przepisy na kartkach. Takie przepisy, które tu się "na razie" włoży i "później" przepisze.




Zeszyt jest pięknie podzielony tekturkami z wystającym listkiem. Ponieważ nie znam tak dokładnie preferencji właścicielki - podzielniki oznaczyłam kółkiem z miejscem na wpisanie rodzaju potraw, które się w danym rozdziale znajdą.




W kieszonce na końcu znalazło się miejsce dla taga - zakładki.






3 komentarze:

nuta pisze...

Przepiśnik super, a ja ponawiam pytanie , które zadałam przy poście nr 84 w komentarzach, proszę o informacje

anza pisze...

śliczny, aż szkoda by mi było w nim pisać ;) Pozdrawiam!

Gosia pisze...

dzieki za prezent :) naprawde super !