niedziela, 1 lutego 2015

162. Prezent na urodziny

Cudnie jest mieć w swoim warsztacie materiały, z których można przygotować niespodziankę dla kogoś. A przygotowanie tej niespodzianki to wielka frajda. Znacie to uczucie, prawda?


Łatwo się domyśleć z kartki - 50-te urodziny. Kiedyś dostałam od moich córek stempelki z alfabetem i cyframi - przydają mi się bardzo, jak widać.


Karteczka to tylko dodatek do prezentu:


Pasujący do klimatu zegar ozdobiłam tak, aby pasował do całości.


Kwiatek na zegarze zrobiłam ze sznurka - ufff.... ciężka robota... łatwo się go nie przeciąga szydełkiem.


I całość zapakowałam do pudełka, oczywiście ozdobionego tak, by pasowało do całości.


Pudełek mam już pół szafy. Trzymam je na takie właśnie okazje. Mając spory wybór zawsze coś się dopasuje.
Jakość zdjęć niezbyt dobra, wiem. Nie ma to jak pośpiech - całość bowiem zmontowałam w jeden wieczór.

Pracę zgłaszam na 2 wyzwania:

w Rapakivi:


Tu trzeba było użyć słów, przeszyć i sznurka.

I w 123scrapujTy:


Jest stempel, jest sznurek i papier z motywem druku jako tło kartki.



6 komentarzy:

Madtatter80 pisze...

Like the look of this card and gift!

Celestial pisze...

Genialnie! Całość stanowi przecudny komplecik :)

Baba ze Wsi pisze...

Jak zwykle piękne
Powodzenia w wyzwaniach

wiola_c pisze...

Świetny starościowy komplecik. :)
Dziękuję za udział w zabawie w Rapakivi. :)

Ivy pisze...

Niezwykle klimatyczny komplet :) Dziękujemy za udział w Weekendowym Wyzwaniu Rapakivi :)

Aka pisze...

Świetny cytat, interesująca całość :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!