poniedziałek, 27 czerwca 2016

193.Surfinie i róże

Jest lato więc nie tnę papierków, tylko... róże.



Te lawendowe róże nazywają się Novalis. Tak kwitną, że każdego dnia wycinam z rabaty pół taczki przekwitłych kwiatów.


Te kremowe to Sunstar.



Surfinii zaś pozazdrościłam (oczywiście tak cieplutko i pozytywnie) tej Pani.
To mój pierwszy raz z surfiniami - i jak na razie podoba mi się.





I jeszcze na koniec przygotowana w zeszłym roku najbardziej kolorowa rabatka przy domu. Rosną na niej symetrycznie w odbiciu lustrzanym od środka żurawki, żuraweczki, brunnera, hakonechloa, paprocie i malutkie funkie na końcach.


A jak zapadnie zmrok, to wtedy po cichutku tnę papierki...

6 komentarzy:

Celestial pisze...

Przepiękne te Twoje rabatki i kwiaty :)

EwaJ pisze...

Ślicznie tam u Ciebie, lubię takie uporządkowane rabaty. Róże cudne, nie mogę się napatrzeć na tą fioletową. Miałam podobną ale mi przemarzła.
Cieplutko pozdrawiam i wracam nacieszyć oczy!

Madtatter80 pisze...

I love these flowers that adorn your beautiful home :) Have a wonderful day!

Nieprujsietak pisze...

Cudownie jest u Ciebie. Piekne kwiaty i rabaty kwiatowe.Pozdrawiam :)

Nieprujsietak pisze...

Cudownie jest u Ciebie. Piekne kwiaty i rabaty kwiatowe.Pozdrawiam :)

Arleta pisze...

fantastycznie