piątek, 12 sierpnia 2016

195. Poczet królów Polski

Pomysł doskonały na podarowanie pieniędzy, w sumie nie tylko nowożeńcom.
To już mój drugi album i wiem na pewno, że będzie następny.


Papiery ozdobne - doskonale pasujące do tematu to Timeless Memories z Primy. Pasują do wszelkich klimatów vintage, są po prostu świetne.
Teksty - oczywiście T-Raperzy znad Wisły. Są zabawne i uczą.

Dla każdego króla jedna rozkładówka:


Zwykle dużo szyję w mojej papierologii, a ten album naprawdę się sam prosi o szwy. Szyte są karty tła i szyte kieszenie, a i tekstom się zdarzyło zostać przyszytym.


Kto tu zagląda do mnie, ten wie, że bardzo lubię tekturki, różne lubię, ale jakoś Wycinankowe szczególnie. Zarówno baza albumowa jak i inne tekturkowe ozdoby są właśnie od nich.


No może nie wszystkie - bo płotek zrobiłam sama. Cegiełki - to maska z Latarni Morskiej opryskana perłową, brązową mgiełką z 13arts.


Lubię też nity. Odkąd dostałam pod choinkę nitownicę - często pojawiają się w moich pracach. Nowa rzecz to użycie pasty 3D - po pociągnięciu nią szablonu zostają wypukłości.


I okładka:


I tym razem album został zapakowany w pudełko. Jest dość obszerne, mam nadzieję, że zmieszczą się do niego później i inne pamiątki ślubne Młodych.





Poprzedni album: TU


7 komentarzy:

Carpediem pisze...

Genialny pomysł i rewelacyjne wykonanie. Jestem pełna podziwu!

Carpediem pisze...

Genialny pomysł i rewelacyjne wykonanie. Jestem pełna podziwu!

Celestial pisze...

Świetny i pomysłowy albumik w pięknym opakowaniu :)

Baba ze Wsi pisze...

Pomysł jest rewelacyjny. Tak mi się spodobał Twój poprzedni, że też zrobiłam :) pokażę po niedzieli, bo 27 sierpnia ślub.

Nieprujsietak pisze...

Świetny pomysł na albumie jest cudowny.Pozdrawiam serdecznie.

Nieprujsietak pisze...

Świetny pomysł na albumie jest cudowny.Pozdrawiam serdecznie.

Arleta pisze...

świetny album