poniedziałek, 17 kwietnia 2017

206. Bukiet tulipanów

Planując bukiet dla Mamy na urodziny , które przypadają pod koniec marca, doszłam do wniosku, że najlepsze będą wiosenne kwiaty. Wymyśliłam sobie bukiet z tulipanów.
Ponieważ kosz 70 tulipanów (tyle, ile lat) to spory wydatek - pomyślałam, że sztuczne tulipany będą dłużej cieszyć oko, niż te prawdziwe.

Kwiaty kupiłam takie:



Tulipany są z pianki lateksowej, nie z tkaniny i wierzcie mi, że wyglądają naprawdę rewelacyjnie. Kupiłam 3 kolory - ciemnoczerwone, różowe i białe - łącznie 70 sztuk.

Oto i efekt końcowy:





I jeszcze mała karteczka:

6 komentarzy:

Celestial pisze...

Cudowny kosz tulipanów i śliczna karteczka :)

Aleksandra (AP-ARTE) pisze...

Koszyk wygląda niesamowicie. Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Piękny kosz, mnie cieszą każde kwiaty😀

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Gdzie kupiła Pani te tulipany ??

Urtica pisze...

W Chinach, na Alixpress.