czwartek, 20 grudnia 2018

221. Świątecznie

Długo mnie tu nie było wprawdzie, ale nie próżnowałam w tym czasie oczywiście. Mam nadzieję po Nowym Roku nadrobić trochę zaległości.

Na początek małe karteczki. Czasu brak to i karteczek mało, ale co roku staram się, żebym miała choć kilka do wysłania do najbliższych.
Powstały wieczorem, rano już były na poczcie. Myślę, że już są gdzie powinny.




Pokażę Wam jeszcze karmnik dla ptaków. Wykonanie go zajęło chyba 1 minutę, nieco dłużej napełnianie - bo i nadzienie porządne.
Postawiłam na parapecie - i czekam na gości.



Z okazji Świąt życzę Wam spokoju, radości i mądrego spędzenia czasu. W branżowej gazecie, która do mnie przychodzi znalazłam taki wiesz, którym chciałabym się podzielić.
Pomyślcie nad nim:

1 komentarz:

Celestial pisze...

Karteczki piękne!
Tobie również zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt :)