poniedziałek, 3 sierpnia 2020

239. Niespodzianka

Spotkała mnie baaaardzo miła niespodzianka!

Czy Wy zaglądacie w Bloggerze do działu komentarzy? Ja tam zaglądam niezmiernie rzadko, gdyż na co dzień widzę wasze uwagi w powiadomieniach. Dzięki temu widzę je zaraz po napisaniu i opublikowaniu.
Cieszą mnie wasze komentarze niezmiernie i bardzo, bardzo za wszystkie dziękuję.
Kiedy niedawno zajrzałam do działu z komentarzami - zauważyłam, że pod ostatnim postem został zamieszczony tysięczny komentarz. Numer 1000! Jakoś nigdy ma to nie patrzyłam - a tu taka niespodzianka.

No to skoro ja mam niespodziankę i radość od Was - to będzie i niespodzianka ode mnie. Osoba, która napisała ten tysięczny komentarz otrzyma... no nie, nie zdradzę co otrzyma, bo zepsułabym niespodziankę!
To coś przygotowałam specjalnie dla niej - praca jest nowa, zrobiona w ostatnim tygodniu. No dobra, coś zdradzę - zrobiłam to na szydełku. Jak prezent dotrze na miejsce - wtedy dopiero pokażę na blogu.

No to teraz najważniejsze: KTO TO JEST?


No to już wiadomo - Celestial - do Ciebie pojedzie niespodzianka!
Napisz proszę na sobiepaniania@gmail.com - ustalimy szczegóły.

Jeszcze raz Wam dziękuję za komentarze, za wizyty i bycie tutaj ze mną.

1 komentarz:

Celestial pisze...

Naprawdę ja? A to niespodzianka :) Ale ze mnie szczęściara :) Dziękuję :)