niedziela, 14 sierpnia 2022

260. Bieżnik filetowy

 Moje letnie hobby - czyli ogród zabiera niemal cały wolny czas, stąd robótek mało jak zawsze latem.

Czasami wieczorem, albo gdy pada deszcz do łask wracają niteczki i coś pomalutku przyrasta.


Wyszydełkowałam bieżnik filetowy do położenia na bieżnik z tkaniny. Pasuje mi to do wystroju pomieszczenia - zarówno ten beż tkaniny, jak i brąz koronki brzegowej i nowego bieżnika.


O koronce pisałam tutaj - klik! . Oba elementy wykonałam z tego samego kordonka nowosolskiego.



I jeszcze na koniec informacja dla was: w końcu założyłam profil na Instagramie:

https://www.instagram.com/supelkologia/

Zapraszam!


2 komentarze:

Celestial pisze...

Przepiękny bieżnik :) Cudownie się komponuje z bieżnikiem z tkaniny :) Pozdrawiam serdecznie :)

Lamotek pisze...

Przepiękny bieżnik. Na pewno praca rękodzielnicza kosztowała dużo energii i cierpliwości