wtorek, 2 lipca 2013

111. Wizytówka na Dolnośląskie Warsztaty

Zorganizowałam ekipę czterech robótkomaniaczek i jedziemy do Wrocławia.
Mmmmmm..... będzie się działo! Ile tam świetnych kursów, pokazów, sklepów - i wszystko w jednym miejscu!

Przygotowałam na ten wyjazd swój identyfikator i wystawiam go do konkursu - o TU



Myślę, że praca doskonale mnie identyfikuje:

Najważniejszy i największy element to frywolitka - niteczki kocham od lat i nic tego nie zmieni.


Bardzo lubię i chętnie stosuję elementy wycinane z beermaty - tu akurat literki z Wycinanki.



Lubię, gdy tektura nabiera połysku i kształtu dzięki embossingowi. I nie tylko tektura. Maszynki i wykrojników nie posiadam - chętnie więc stosuję dziurkacze - motylek jest oczywiście upudrowany i ogrzany.



No i papierowe kwiatki. Dodawałabym je wszędzie. Szczególnie lubię róże. Kiedyś ktoś mi podarował 2 wycięte na maszynce szablony do zwinięcia róż. Zostawiłam je sobie na wzór - starannie odrysowuję kształt na papierze, wycinam i zwijam. Te zrobiłam z papieru czerpanego, brzegi wytuszowałam brązem i czerwienią i posypałam przezroczystym brokatem.


Pod różami jest tłoczony pergamin. I to jest technika, którą zamierzam wkrótce zgłębić.


Poznacie mnie teraz?

8 komentarzy:

TheBestThing pisze...

Świetna wizytówka!

Unknown pisze...

O rety. Powiem krótko, dla mnie to nr 1 wśród zgłoszonych prac. Nie mam szans, bo to więcej niż ładne. Ach będzie się działo we Wrocku:)

nuta pisze...

cudne są te dodatki, ale dla mnie to czarna magia!!!!

Matilde pisze...

Świetny!!!

Katrina pisze...

Bardzo romantyczny! :)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu i do zobaczenia na IIIDLWC! :)

Karola B pisze...

przepiękny identyfikator

sajciastyczna pisze...

jest cudowny, róże są przepiękna ;)

Jane McLellan pisze...

Sweet!