niedziela, 29 marca 2015

167. Nowy dywan

Taki sam, jak ten poprzedni.


Tym razem - pomarańczowy.
Ten wzór jest tak śliczny, że go powtórzyłam.



Wyszedł mi odrobinkę większy, niż poprzedni - ale ostatnie 2 rzędy robiłam dłuższymi słupkami.
No i wiecie co? Prułam! A tak tego nie cierpię! Za ciasno robiłam - i dywan zaczął falować, nie było więc wyjścia.




Jakoś tym razem solidnie się namęczyłam przy robocie. Sznurek jakiś inny, niż brązowy, trudniejszy do przeciągania. Zajął mi w sumie 4 tygodnie - mówię tu o niedługich wieczorach i to nie każdego dnia. Połamałam 2 szydełka - w sklepie nie było metalowych i musiałam korzystać z plastikowych.


Tak prawdę mówiąc - miał być teraz naturalny, nie pomarańczowy. Ale zawalił sklep. Zamówiłam 2 kolory - oba wymienione. Dopytywałam się kilkukrotnie, mejlowo i telefonicznie - czy zamawiane sznurki mają rdzeń. Tak, mają - usłyszałam zapewnienia. I co? I przyszedł wielki karton sznurów - pomarańczowy z rdzeniem, kremowy - bez. I do dziś trwają perypetie z reklamacją i zwrotem pieniędzy - ponad miesiąc. Do nie powiem czego współpraca z taką firmą. Na szczęście jest konkurencja.

8 komentarzy:

Maria i Ola pisze...

Śliczny dywan. Podziwiam technikę dziergania :)

Madtatter80 pisze...

WOW! this is beautiful and did not know how big, till looking atbthe picture of you sitting on it. :)

Baba ze Wsi pisze...

...a jakbyś nie miała gdzie położyć to nadmieniam, że w moim salonie się zmieści :)
śliczny jest

Celestial pisze...

Rzeczywiście, ten wzór jest przepiękny! Podziwiam wytrwałość i efekt wykonania. Cudo! I życzę lepszej współpracy ze sklepami :)

MargoLa pisze...

Jestem pod wrażeniem... a to zdjęcie jak go robisz... haha SUPER:)

Aleksandra (AP-ARTE) pisze...

Coś pięknego i robi wrażenie :) Pozdrawiam :)

Niesforne nitki pisze...

Świetny dywan, podziwiam za cierpliwość-ja bym chyba jej nie miała do dziergania czegoś takich rozmiarów :) Pozdrawiam

Irena pisze...

Dywan rzeczywiście prześliczny.
Możesz napisać mi jakiego sznurka używasz, bo chciałam zrobić, ale prostokątny. pozdrawiam