poniedziałek, 26 sierpnia 2019

230. Och Annabelle!

Lubicie hortensje Annabelle?

Mam przed domem dwie. Chyba im tam dobrze, bo dorodne i piękne, cieszą moje oczy codziennie.To są zdjęcia z lipca, kiedy były w pełni kwitnienia.


I pewnego dnia spadł deszcz. No w końcu! Wszystko suche i cały ogród tego potrzebował. Nie żeby tam zaraz jakaś ulewa, taki sobie drobny deszczyk, który padał ze 3 godziny.

I teraz moja Anabelka jest taka:


No siąść i płakać!

Wszystko, co dało się uratować - powiązałam. Resztę - obcięłam.


Ponad 100 kwiatów. Nie jest taka piękna, ale jest.

I za 2 dni spadł kolejny deszcz. I chyba już nie lubię Annabelle...

Chociaż z drugiej strony - właściwie już wiem, gdzie popełniłam błąd, a nawet chyba dwa.
Mąż zrobił mi podpory do nich w postaci 2 kół jedno nad drugim. Te kwiaty, które pochyliły się do ziemi poza podporą - przeżyły. Te które się oparły na niej - złamały się.


Wniosek nr 2: zbyt wysoko obcięłam roślinę wiosną. To kwiaty powinny się oprzeć na kole, nie łodygi.

Ech....

1 komentarz:

Celestial pisze...

Przepięknie kwitły te Twoje Anabelki :) Ja zupełnie nie mam ręki do kwiatów, chociaż bardzo je lubię :)